środa, 9 października 2013

JAK POLSKI BISKUP

Od dawna miałam zamiar pisać o księżowskim poziomie wypowiedzi publicznych, ale wciąż przeszkadzały mi pozytywne wyjątki, by uogólniać . Wpisu o tym poziomie już jednak NIE będzie.NIE napiszę go już, bo nie ma już o czym, zatem wpis stał się bezprzedmiotowy.Zabrakło poziomu... Świat nieco się jeszcze dziwi "poziomem" polskich biskupów, ale chyba NIE dziwią się Polacy. Na którymś z blogów próbowałam być dowcipna.Wyszło mi średnio, bo napisałam,że gdy chodzi o księży to wyłącznie dzieci są winne pedofilii.Przepraszam za ten wpis ze skruchą. NIE domyśliłabym się,że w podobny sposób mogą sobie "żartować" biskupi.Tym bardziej NIE mogłabym przypuszczać,że ktoś może powiedzieć,iż przyczyną pedofilii są rozwodnicy... Z pewnym gatunkiem ludzi NIE prowadzi się rozmów i NIE można się spodziewać po nich niczego, czego byśmy mogli spodziewać się po INNYCH, więc o poziomie księżowskich wypowiedzi wpisu NIE będzie. Jeśli coś będzie, bo musi być, to wstyd na świat cały, ale to już inna kwestia.

2 komentarze:

  1. Witaj Dobrochno!
    Biskupi nie żartują, oni tak myślą. Jednaj ciasnota ich umysłu jest porażająca.
    Ja myślę, że przyczyną pedofilii są cykliści i rude wiewiórki.
    Pozdrawiam serdecznie i do się zapraszam.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę o wybaczenie z powodu niezamierzonego i przypadkowego, czyli pomyłkowego usunięcia wpisów. Postaram się je odtworzyć w kontekście nowych wpisów , poczynając od jutra. Serdeczne pozdrowienia dla WYTRWAŁYCH.

    OdpowiedzUsuń