wtorek, 1 października 2013

DZIEWIĄTKA

W numerologii dziewiątka jest liczbą doskonałości wszelkiej, a przede wszystkim duchowej.Tej doskonałości, której tak bardzo niecierpliwie pragnie/potrzebuje/żąda era Wodnika.Dziewiątka to liczba wtajemniczenia.O dziewiątce można czytać i czytać i nigdy nie ma się dość, bo DZIEWIĄTKA to ostatni krok przed... Przed czymś zupełnie nowym, ale póki co mamy stare, czyli ośmiu kardynałów mężczyzn i papież- też rodzaju męskiego. Kobiety niech śpią spokojnie. Nie przyjdzie do nich pocztą , a ni w żaden inny sposób -powołanie do służby religijnej na poziomie decyzji.Nie zostaną powołane na osiem kardynalskich funkcji.Funkcji tak ważnych we współczesnym patriarchalnym świecie,że przecież NIE dla kobiet. W numerologii liczba dziewięć jest wielokrotnością siebie w sobie, czyli ...Eeee, co ja będę Wam tłumaczyć.Znacznie lepiej ode mnie zrobili to już na blogach wielu - INNI Internauci, których serdecznie pozdrawiam i dziękuję za wnikliwość i rozległą wiedzę w pigułce. Na posiedzeniach Rady Kardynałów OŚmiu w Rzymie pod egidą Papieża , brakuje OŚMIU KOBIET KARDYNAŁÓW. Niewątpliwie kobiety zostaną powołane i dopiero wówczas liczba DZIEWIĘĆ będzie mogła znaczyć tyle ile znaczy w swojej istocie. Nie mam pewności, czy jest w chwili obecnej KOBIETA, która przyjęłaby zaproszenie do Rady Kardynałów. Jeśli Państwo zaszczycaliście mnie swoją obecnością na blogu "TAKIAMEN" w 2012 roku- to pamiętacie o STU DNIACH.W wyjątkowym spotkaniu wyjątkowych LUDZI brały udział wyjątkowe KOBIETY.Żadna z NICH NIE wyraziła zgody na żadne stanowisko kościelne, a w szczególności biskupie.Gdy przyszła kolej na mnie, a przyszła tylko dlatego,że zastępowałam chorego Daniela( b.księdza)- byłam przerażona jak chyba nigdy przedtem.Gdy usłyszałam swój głos było już "po ptokach", czyli obecni na spotkaniu usłyszeli: niech sprzątają sami.... Otóż dobrze wiemy,że są ludzie, którzy NIE sprzątają sami, ale to już jest zupełnie inna bajka.Serdeczności.

4 komentarze:

  1. Witaj Dobrochno!
    Nie znam się na cyfrach i numerach. Prędzej na numerkach...
    Ze spraw kardynalsko-ekumenicznych też jestem cienki Bolek. Ale skoro tak piszesz, to wierzę Ci na słowo.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Michałku, skoro wszystko, a zatem nawet każde ziarnko piasku/kurzu... ma swoją energię, to mają swoją energię także liczby.Tym bardziej że matematyka była i chyba wciąż jest królową nauk.Wiedza to tajemna jest, ale powszechnie wiadomo,że siódemka oznacza kompletność, a trzy to trzy i dlatego bóstwa kochały trójcę.Trzeciego dnia zmartwychwstawali niemal wszyscy bogowie , a znów drugiego dnia żydzi brali śluby... Tak więc cyferki/liczby są chyba energią porządkującą jakoś świat i życie.Serdeczności.

      Usuń
  2. Oto aforyzm znanego amerykańskiego pisarza (jednego z mężów Marylin Monroe) z dziewiątką w tle:

    "Seks jest jednym z dziewięciu powodów reinkarnacji. Pozostałych osiem jest bez znaczenia." - (Henry Miller)

    Gdyby tak jeszcze do tej dziewiątki dodać z przodu szóstkę (69), no to juz pełnia szczęścia i rozkoszy!
    uściski

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się uzasadnienie reinkarnacji wedle Henry Millera, ponieważ jest trafne, a postrzeganie seksu przez religie, w szczególności katolicyzm jest fatalne.Chciałabym tę dziką niechęć jakoś ugryżć, ale nie mam pomysłu, wszak nie jestem pisarką, a przydałoby się.Napisałabym zaraz coś ekstra do Twojego pomysłu z zamieszczaniem wpisów Komentatorów Twojego bloga i byłabym dumna...Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń